I'm a leadfarmer, motherfucker!

Sista fria vardagen nu. Så jävla skönt det här lovet har varit. Äckligt skönt. Idag var ännu en sovmorgon, sen så kollade jag de roligaste scenerna från Tropical Thunder. Jepp. Så lite har jag att göra nu att jag kan ta en film jag sett och se om den igen bara för att hitta repliker att citera i framtiden. Lovely! Om någon undrar vilka som ÄR de roliga scenerna i Tropical Thunder så kan jag säga att det är alla scener där Robert Downey Junior har repliker och hela tiden när Tom Cruise är med. I övrigt är det inte en toppenrulle, men RDJ och TC... Tihi. Sen blev det Storheden, systemet och Willys. Snart borde Cissi höra av sig för ikväll blir det tacos och film. Inte en dålig fredag direkt. Dock fredagsgrogglöst för min del eftersom jag kanske lär agera chaufför ikväll. Så är det. Eftersom jag gått runt och sunkat i min Wacken-tröja hela veckan så är Dagens T-shirt fortfarande lagt på is. Nästa vecka så. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback