Jullov, en sammanfattning

Julen kom, julen gick. Nyår kom, nyår gick. Det hände saker, men en överhängade del saker hände inte alls. För bilder, konsultera Facebook. Klapplistan innehåller en frack och ett par lackskor, ett par t-shirts, tangentbord och en bok. Precis det jag önskade mig med andra ord. Imorgon ska jag åka tillbaka till Luleå och ha en vecka ledigt där. Det är första lovet på lääänge som jag inte haft någonting att göra på. Ska nog fina till min japanska lite i veckan så jag inte gör bort mig helt om Tomoko börjar prata med mig när jag kommer dit för att fräsha upp den. Ska ju inte läsa japanska 1 nu, eftersom den är klar, men tänker försöka gå på lektionerna iaf. Sen ska det tränas hockey, kanske börja joggas och sjunga med snaps. Hoppas fracken levererats till Luleå nu, den som kom hit var för stor, så jag kan få testa den.  Min alldeles egna liksom. Snyggt. Nu behöver jag bara en större teknologmössa, för den jag har nu är ju egentligen inte min. Den måste blivit utbytt mot någon annans under avslöjningen förmodligen, så om någon har en alldeles för stor mössa och läser det här, hör gärna av er.

Fick bloggen dödförklarad idag, men ja. Det har inte hänt så mycket här hemma under långa perioder, inget som varit värt att ta upp, och sen när det väl hände saker så hände allting på en gång och då orkade jag inte. Men snart är det dags för gamla takter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback