Ny start

Idag började alltså LP3, den tredje läsperioden sedan jag slutade jobba. Det känns fortfarande nice som fan. Idag så var jag i skolan pass 2 och 3, kom hem, gjorde faktiskt det jag skulle göra till imorrn plus extra inom japanskan (som tyvärr krockar sjukt mycket med matstaten, men jag har ju redan läst den en gång så förhoppningsvis kommer det tillbaka). Får se hur länge jag håller mig i fas. Det är inte det vanligaste. Men det slår skiten ur att svetsa iaf, så mycket kan jag säga.

Är trött efter att ha kollat massor på Ryan Stiles som Lewis i Drew Carey Show (Drew Carey Show-The Very Best of Ryan Stiles pt.1 till pt. 11) så är nog dags att sova. Mer matstat imorrn, sen kommer Eve hit. Sjukt länge sedan det hände nu. Vi ska se Psych, kanske den bästa serien någonsin. Tihi.

Dagens tröja är tillbaka och den är The Kristet Utseende. Najs är allt jag har att säga. Najs indeed.



Kan också visa hur söta märken man får på axlarna efter att ha kört benpress på gymmet. That never goes away...



Till sist, ett par bilder åt Groth nr. 2, som alltid kommer vara nr. 1 i mitt hjärta, från när vi lajjade runt som fan i hans garage på lovet. Kommer mer på facebook från lovet när jag får den berömda tummen ur.


Vi spelade så fort att vi knappt fastnade. Så jävla true.
666
\o/
|
/ \



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback