You just keep on trying till you run out of cake


And the science gets done and you make a neat gun for the people who are still alive. Seriöst. Kört den 8 gånger i rad nu, och fler kommer det nog bli.

Helg igen. Man verkar ju inte kunna komma ifrån dem. Tränade ben med Micke i fredags och grüss gott... Cissi och Erik funderade på att sitta i soffan hela dagen bara för att se mig gå idag. Mina ljumskar... Now THERE's a place where I'd like massage right now. Ska bara hitta någon som är modig nog för en "Nära intimmassage"-upplevelse. Och för alla er som nu kommer skriva/säga "men du har ju Micke och Martin där ju, njöööhöhöhöhö!", ursäkta men första veckan vi bodde ihop ringde för att säga att han vill ha sitt skämt tillbaka. Tänkte ta det här tillfället i akt och göra lite sammhällsnytta. Det här går ut till 99% av alla er där ute: Du är INTE en ståuppkomiker. Du är inte ens speciellt rolig. Så låt skämtandet göras av proffsen, ok?

Igår var det iaf awesome galore. Ett tag var det nästan så awesome att jag höll på att få en överdos med en allergisk reaktion som resultat. Min kropp är inte van med det. Först var det snapsakademieande, och det gick väl helt ok iaf. Med varierande nykterhetsnivå och korrekthet på vissa delar i sångerna så klarade vi oss iaf utan att behöva skämmas. Sen så bar det av till bunkern eftersom Martin och de andra spexarna i snaps tyckte att vi skulle sjunga på deras spexsittning också. Det var också skitkul, för de vet ju iaf hur man är en bra publik. Bara massa glada och trevliga människor typ, plus att akustiken i den där lilla betongkuben gjorde att det faktiskt blev medhörning för en gångs skull så man slapp gissa var man skulle ligga. Awesome som sagt.

Efter det var det minsann dags för förfest. Snabbt hem, svepa grogg och byta om (blev Clintan-rött till slut) innan jag hämtade upp Cissi och gick till Lisas kompis Lisa. Där var det fullt av trevliga och roliga människor. Efter ett tag kom det ännu fler sådana också dessutom, inklusive ännu en Lisa, så hälften av alla tjejer där hade samma namn. Det var sweet för minnet. Ashög musik till trots så var det en gigantisk succé och det var jävligt roligt att kunna dricka med Cissi igen. Inte en helg för tidigt! Efter förfesten följde kåren som vanligt där minnet som vanligt börjar luddas upp eftersom det alltid är typ samma. Kvällens bästa var enligt Cissi iaf när en lång kille (kanske blond, kanske inte) kom fram till henne och jag sa "Asså, *vänd mot killen* hon har pojkvän, *vänd mot Cissi* och han är skittråkig. Ni behöver inte prata eller lära känna varandra". Typ så iaf. Kommer inte ihåg vilken kille det var, men jag litar på att jag hade rätt iaf. Jag brukar ha det.

Julle sen, min jacka "försvann" och jag fick gå till efterfesten utan. Där blev det ännu mer mackor hos Lisas kompis Lisas granne tills en snorpackad Gidlund kom in och la sig i hennes säng och vägrade gå därifrån. Till slut gick han och la sig i soffan iaf, så jag tultade hem (fortfarande i bara t-shirt) någon gång efter fem på morgonen där. Så det var den bästa lördagen på sjukt länge iaf. Nu är Lisa inte här nästa helg, men är helgen efter ska jag försöka lura henne till att förfesta hos dem igen. Om det inte blir RIFF då. Det är ju också en möjlighet.



Kanske min enda vita t-shirt. Inky, Binky, Pinky och Clyde i klassiskt utförande med en provokativ uppmanelse under. Stilfullt. Här följer också min snapsoutfit för er som inte sett mig sjunga. Också rätt stilfull om jag får säga det själv.



Till sist, en fin lasagne. Den är inte så bra på bilden kanske, men den blev sjukt snygg. Ruskigt jävla god också. Är det något jag och Micke gör bra så är det lasagne känner jag.


Kommentarer
Postat av: Pelin

OMG! Sjukt snygg frack-kille! Kan jag få hans nummer?:P

Postat av: Ch

Pelin: Kanske. Om du lovar att inte spy på golvet i hans sovrum klockan halv 3 på morgonen. Då kan det nog gå att fixa fram. ;)

2009-01-27 @ 00:47:04
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Pelin

Du vet att jag inte kan lova sånna saker;)

2009-01-27 @ 23:41:20
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ch

Pelin: Jag vet. suck Vad gör man inte för folk man gillar liksom. =P

2009-01-27 @ 23:53:14
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback