(2.5) 13.37

Idag kunde jag kommit ner på under halvtimmen på fem kilometers löpning. Meeen mellan 15 och 20 min  någonstans så nollställdes klockan så jag började köra intervaller istället. Ruscha är något man aldrig kan bli FÖR bra på.

Idag är det midsommar och regnet ligger sjukt tätt. Inte cool någonstans. Nåja, vi får väl se hur festen ikväll blir. Är med massa främlingar, men även med ett par kändisar så får väl hoppas att det är en bra mix.


En sådan här matta kanske skulle
motivera löpningen mer?


Den här är också rätt ball.

Kommentarer
Postat av: Pelin

Är det inte alltid fest där du är?

Postat av: Sandra

Jag vågar inte väga mig :) (herregud, jag håller på att förvandlas till en göteborgare...) Men mäta kanske man skulle göra? Jag kan ju göra måtten offentliga nu med min fina lilla blogg.



Du har lätt första tjing babe, bara att ropa shotgun så ordnar jag resten ;) Du är ju en av mina absoluta förebilder när det gäller viktminskning, du har ju blivit galet snygg(are). Synd att vi inte kan ses i helgen...



Tack för hejaropen, de behövs! Puss i ljumsken

2009-07-01 @ 08:48:15
URL: http://hejdatjockis.blogspot.com
Postat av: Erik

Ja det stämmer. Det där du skrev om min cykel :)

2009-07-17 @ 18:26:52
URL: http://eriklarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback