(5) 31.22.4

Nu har jag kollat ikapp ännu en serie och det känns som vanligt tomt. Den här gången är det Big Bang Theory som jag sett flera timmar om dagen senaste veckan och det sköna med att se två säsonger i rad är att man alltid har mer att se. Alla cliff hangers löser sig u.s.w, u.s.w. Men nu är det slut och jag måste vänta till i höst igen. Crap!

Regnet förstörde annars hela den här dagen. Det började inte tillräckligt tidigt för att det skulle vara roligt för mig, dvs när studenterna sprang ut och åkte runt i cabbade bilar, utan det började lagomt jobbigt för mig när jag och Per skulle hitta på något att göra. Det är inte mycket som går att fixa här när det spöregnar ute och det suger. Jä jä, imorgon är en annan dag. Över och ut.


Sjukt cool mjölkkanna.


Equally cool godisskål.


En annan cool godisskål:
The Sweet Tooth!


Toothpiks, för att plocka upp förrätter
eller skopa upp typ kaviar med tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback