24 hääärliga solsnurr

Eller ja, det är ju inte sant. Det har ju inte bara varit härliga dagar. Men räknar man bort dagarna i sorg, förtvivlan, stress, tiden man arbetat och timmarna man lyssnat på RIX så är det ändå en ganska stor andel kvar måste jag säga. Dagen idag däremot har gått såhär:

1 Vakna och äta frukost lite snabbt. Micke och Martin tänkte kasta lasagne så jag kastade mig över den istället. Bästa frukosten på länge, om än lite liten.

2 In till blodcentralen för att tappa blod och fylla karma. Det är rätt skönt att bara ligga där på en brits och se en liv tömmas långsamt. Man får skitgod saft och (vanligtvis ren- men idag var de slut) skinkklämma efteråt. Myckte nice. Två trisslotter får man också om man inte orkar spara ihop till Lasse Åberg-glas. 25 spänn vann jag på min.
Victoly! *<- Länk*
 
3 Åkte hem och tröck i mig två koppar kaffe på tio minuter för att orka iväg till skolan. Hjälpte till med det som var kvar av våran presentation och fick den delen jag skulle gå igenom. Får la se hur det går med det sen.

4 Tidig lunch, halv 12 på Gelbe. Var få men tidiga människor till mötet så vi gick till STUK istället när alla kvar klara och tog ett par koppar kaffe till.

5 Hem och vända typ. Typ 20 minuter hemma innan jag och micke åkte in till våran labb vid ungefär halv 2.

6 Lab 4 i matstat. Från strax före två till strax före 7. Inte det roligaste. Gick åt en kola, kexchoklad, lite plopp som egentligen var Anders, men jag överlevde. Hemma strax efter 7.

7 Kollade på HIMYM, slappnade av. I typ 20 min kanske. Stekte på en burgare och sen så for vi igen. Fick hur mycket godis som helst av Martin och Micke. Inte helt fel faktiskt. Eller så är det precis det det är när man ska gå ner i vikt och man är ashungrig. Aja. Lite skadar nog fan inte.

8 Gymmet. Gymmade till nyss faktiskt. Nu värmer jag pasta så jag kan äta lite gammal korvstroganoff. Sen blir det nog fanemig tidigt i säng. Best birthday ever? Njae, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback