Covered with sores

Den lyssnar jag på nu. Så ni inte tror att jag har blivit soft och börjat lyssna bara på mesmusik så kommer här en liveversion av den, även om den går ut lite långsamt så tar den sig mot mitten!



Vill du gifta dig med mig måste du iaf kunna låtsas att du gillar den där. Så det så.

Bilder på teservis var det ja, även om jag drack kaffe i min kopp. Två koppar kaffe, en kopp te och mängder med socker != bra när man ska sova. Ett tips till alla andra korkade där ute. >_<



Sen köpte jag och Mongo-Mike lite öl idag så vi slipper åka dit på ett tag. En gång i veckan är för jobbigt. Varannan vecka är nog bättre...



Kommentarer
Postat av: Groth nr. 2

Vilken trevlig melodi du vaskat fram idag. :-) Jag kollade på ett par låtar Cannibal Corpse körde på Wacken (vet inte vilket år det var), och där sög trummisen ganska hårt. Vet du om det är samma som på den här? Blev överraskad över trummisens icke-sughet. Men det kanske bara är playback? ;-) Bringa klarhet i frågan.

2009-03-06 @ 19:50:53
Postat av: Erika

cannibal corpse, kak-kalas och teservis, går på nåt vis inte riktigt hand i handske. Men mycket sött av dig CH! :) Du kan du!

Postat av: Ch

Groth nr. 2 (men alltid nummer 1 i mitt hjärta): Den här kommer nog från 2007 har jag för mig, året jag såg dem och blev lite kär i dem. Innan hade jag ju ingen aning om vad vare sig energi eller "bra" egentligen var. =P Men jag är inte så inläst egentligen utan jag drog bara ner alla skivor och har lyssnat på dem sedan dess. De livegrejer jag har sett har varit bra.



Erika: Det går som min hand i min handske. ;) Men visst är det en cool servis? :D Det är typ en av två saker jag har kvar efter mormor. Den andra är en teddybjörn. =)

2009-03-07 @ 00:37:39
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Pelin

Ah den känner jag igen, cute;)

2009-03-07 @ 21:28:49
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback