Gamla musikvideos

Anders undrade om jag hade någon bra musikvideo till ett av hans projekt. Det hade jag inte, men jag hade bra förslag iaf så kommer väl posta dem här när han är klar med dem. Hittade dock en, förmodligen, komplett samling av David Hasselhoffs alster. Inte dåligt. Hittade också den här hiten av The Coral från 2002. Hörde aldrig något av dem igen, enligt youtube så kom det ett par videos till men orkar inte ens kolla på dem. Den här handlar iaf om en kille som dumpade sin brud, inte för att han ville utan för att han var tvungen. Så kan det gå. Sångaren är dessutom sjukt lik våran gamla musiklärare från Horndal. Läskigt.

Jag har nog aldrig riktigt "lämnat" en sång jag tyckt varit riktigt bra. Visst, jag lyssnar på en helt annan sorts musik nu än när jag var 17 men till och med låtar jag gillade när jag var 12 gillar jag fortfarande. Just D, som både jag och Micke kör då och då, är ett exempel. Så här kommer en låt som jag körde sjukt mycket ett par månader 2002. Nästan konstant faktiskt.

The Coral - Dreaming of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback