Mr Överhurtig

Ja, vad säger man. Igår när både Furu och Krull tyckte att spinning var en bra idé kan man ju inte säga emot. 60 härliga minuter i bakfyllan där. Inte skitnice men jag överlevde. Idag däremot så var det mer nice. Inte bara han jag plugga i skolan ett par timmar, när Cissi sen frågade om jag ville gå på promenad eftersom hon inte hade så mycket att göra innan hennes tåg till Gävle skulle gå så kan man ju inte säga nej. 80 minuters promenerande. Inte skitdåligt direkt. Än mer hurtigt var att, efter en Delifresh Slim-Kycklingburgare från MAX, ta oss in till stan och Stadium. Eller ja, Cissi åkte in till H&M först och SEN gick vi till Stadium. Nya svarta löparskor till mig, jo jag tackar jag.
   Sen han jag vara hemma i nästan 20 min innan det var dags att åka till spinning igen, fast med Anna den här gången. 75 jävla minuter. När vi kört så länge som man brukar på ett 60-minuterspass, det är ju en timme med nedvarvning och stretching, så berättar hon att "Jani, nu är det bara 5 låtar kvar, plus/minus en. Så bara att bita ihop!". Efter det så gick det mest på envishet faktiskt. Kom hem, prövade skorna runt kvarteret och de flöt ju fram som en dröm. Som en dröm. Så imorrn kan det kanske bli första riktiga joggingturen på många, många år. Vi får se. Sen onsdag är det dags för, än en gång, ja ni gissade det, spinning! En timme till med Anna även denna gång. Så sjukt jävla hurtiga vi är alltså. Nästan så man börjar kräkas bara av att tänka på det! :D


Kommentarer
Postat av: Pelin

Ja jag blir helt illamående av allt hurt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback