Soool!

Igår skickade min käre bror lite SMHI förkortningar som inte en vettig människa kan läsa. Kontentan var tydligen att det skulle vara bra väder i hela Sverige förutom i Luleå. Nå, om det här är dåligt väder så behöver jag inte ha bra väder, för såhär har det sett ut utanför mitt fönster i flera dagar i sträck nu:



Värsta värmeböljan också, runt 10-15 grader på dagen i solen och bara en halv minusgrad på natten. Nu är våren på väg.

Det var tur att jag hittade Anna faktiskt. Spinning igår igen och idag är mina ben inte helt kry kan jag säga. Så jävla träningsvärkande från joggingturen... Hade tänkt att jag skulle springa nu på dagen när det var fint väder, för det måste ju vara skönare än på kvällen när det är mörkt, och sen gå och plugga efter lunch, men vi får se hur det går. Kan man knappt gå så är jogging inte det man är mest sugen på. Tjohooo!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:

Eller så har min stackars kropp lidit nog i fyra dagar i sträck så istället tar jag en paus till spinningen imorrn och åker och pluggar på STUK istället. Så får det nog blir. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback