Utmaning

Sitter och väntar på att Micke ska smälla i sig sin sallad (jag har ätit bacon och blodpudding, jag älskar separat mathållning!) så vi kan gå till gymmet nu. Sen ska vi fika med Malou. Får se om det blir "trevligt". *shruggs*

Tänkte jag kunde passa på att göra en utmaning jag fått av
Pelin. När hon nu tagit sig tid att utmana mig så kan jag väl ta och ta mig tid att fylla i den också. Kommer också ta mig tid att kommentera skiten inom parenteser.

UTMANING - 10 FRÅGOR OM MIG:

Regler: Bloggaren (ingen annan än bloggaren) skriver ner SVAR (viktigt att poängtera det så hårt att bara versaler används. Annars hade jag kanske skrivit nya frågor efter de gamla frågorna) på 10 frågor om det egna jaget, vem man är (fast frågorna går mer ut på vad man gör). De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar (alltså förbjudet att skriva dem på papper och gömma dem i en låda). I slutet av inlägget skriver du TRE (mer versaler, det måste vara en viktig siffra) personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!! (dubbla utropstecken, to complete the insanity som Terry Pratchett skriver)

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Aftonbladet, facebook och studentportalen. Säkert ohälsosamt mycket eftersom ingen av de uppdateras speciellt ofta kanske, men varje gång jag sätter mig här är det de tre ställena jag kollar först. Fast oftast i bakvänd ordning. När jag tittat på de tre brukar jag fastna på youtube, men det blir mer som en lång gång så det är ju inte ofta.

2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Jag sjunger mest bara i duschen, men aldrig hemma. Ibland åker jag till offentliga duschar just bara för att få sjunga, även om jag inte är smutsig.

3. Kan du spela något instrument, vad?
Dessa är de sanna: Gitarr, bas (lite grund iaf), näsflöjt, mingiga, kazoo och yllemössa på trummor. Jag gör även en mean kakburk, kan blåsa toner i glasflaskor och någon gång lär jag fan ta tag i att lära mig mer än en vals på dragspelet.

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Varje morgon har jag en lista mer ca. 10 bloggar jag läser igenom. Sen om det händer något spännande så skriver jag det, det brukar inte ta så lång tid per dag. Ibland är det inte ens varje dag.

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Ibland läser jag Thomas Roos hockeyblogg på aftonbladet, men det är mest bara för att få läsa alla kommentarer av riktigt korkade människor. Ibland skrattar jag så jag gråter åt hur jävla hjärndöda en del hockeysupportrar är.

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Måste väl säga Popstars-Johannes Kotschy här. Den enda semikända människa jag känner, och han är både sympatiskt och väldigt trevlig. Fruktansvärt duktig också, man blir som lite avundsjuk. And that's why I love you kan väl ingen glömt än?

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Flaskor från öl jag druckit. Vill som ha en av varje sort som finns. CD-skivor med bra band. T-shirts.

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Jag är kanske den tuffaste av alla tuffa.

9. Humor är roligt (oh really? O_o), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
George Carlin, Monty Python och Varan TV är de bästa som någonsin funnits. Sen finns det smågrupper och killar som poppar upp ibland.

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Jag vet faktiskt inte. Tänkte börja läsa på om olika paradoxer förut, de tycker jag är roliga. Dessutom gillar jag faktiskt matematiska problem och jag håller på att lära mig C++ på fritiden.

Jag utmanar Gustav Spiken Groth, Erika Lill-Gumman Björk och Evelina Fysmonstret Ekersund.

Kommentarer
Postat av: Pelin

He he...trodde inte du skulle svara:P

Postat av: Ch

Pelin: Klart jag svarar när du kallar. ;)

2009-03-06 @ 00:18:36
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback