Voj voj

Vilken dag. Först stängde jag av alarmet imorse så jag fick sovmorgon. Det var nice. Sen köttade jag igenom ett par tentor, de börjar bli rätt enformigt nu, och det gick också bra. Efter det var det dags för squash med Hinken. Det var mycket roligare än när jag och Jan-Ers (tror jag det var) testade det under Fun Bowl-sportlovsveckan i 6an. Då körde vi ju iofs helt utan regler och så, men jag kommer bara ihåg att det var tråkigt. Men nu var det kul som sagt, och det är ju bra. Slutade kvart i fem, åkte hem för en burgare och nu ska jag iväg snart igen för 75 minuter spinning. Inne på köttvecka nummer två och det går bra än så länge iaf. Efter spinning blir det iaf hockey på STUK. Ska köpa en grillad kycklingguck/bacon-macka. Mmm... Den är sjukligt nice.

Läste på aftonbladet idag att Doktor Doping är gripen i en razzia. Alltså... Heter man Doping och jobbar som doktor kanske man inte ska dopa folk. Då kan man ju iaf byta namn för att inte folk ska döma en på förhand liksom. En del människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback