400 dagar.

Om exakt 400 dagar är det måndag. Om jag gissat rätt är det måndagen efter midsommar 2010. Då kommer jag och Per att gå in på ett flygplan och sen massa timmar senare så ska vi gå av i Australien och börja söka jobb. Det är iaf planen. Så många andra jag känner har gjort det samma och jag tänker inte sitta här och tänka "nä, jag har nog inte tid med sådant där trams". Det är ju faktiskt precis just nu jag har tid med sådant trams. Det blir efter fyran, jag är sjukt lagomt utbildad och jag har slutrushen kvar. Då är det bra att komma iväg ett tag tror jag. Fram till dess ska jag alltså:

* Spara massor med pengar från studiebidraget.
* Lära mig att ta tummen ur och faktiskt göra saker så det inte bara blir massa snack.
* Lära mig att tacka nej till saker/resor som verkar roliga men som jag egentligen inte har råd med.

Det är en början iaf. Sen är det massa andra saker som säkert kommer behövas, men det visar sig. Så om någon har tips och trix så tar jag gärna emot, oavsett om det handlar om de tre punkterna eller om Australien (Elin behöver nog inte skriva om din resa här igen, för den kommer jag nog höra om i sommar igen ;)) så kommentera gärna.

Bra helg också. Hårdrocksfest på fredagen, awesome som vanligt. Hockeyfest på lördag, dito. Även om STUK catrar den snålaste jävla tacobuffén som någon någonsin betalat en hundring för. Var riktigt kul att gå runt och vara svindryg på kåren igen som vanligt sen.

Mer Fred & Friends igen. Allt för att sprida glädje till er, så jag hoppas ni uppskattar det!


Som teknolog uppskattar jag alltid
extremt noggranna mått.


Uppskattar även sjukt coola olja-
och vinägerflaskor.


Den här kom också på tal i fredags. Det är en väckarklocka
som man kan ställa in två lägen på innan man går och lägger sig.
1: Orginal, då är den som en vanlig väckarklocka.
2: ShapeUp-läget. Då måste du göra 30 reps (tror jag)
med bicepsträning innan den slår av sig. Det är för
att man ska komma igång och stimulera kroppen
så att man vaknar bättre tydligen. Rätt roligt iaf.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur länge ska ni vara där? Jag är avundsjuk! Jag mår dåligt! Gaaaaah! Jag vill OCKSÅ! Alla nödvändiga tips hittar du hos mig, jag kan allt om hostel och om vad som ska undvikas och vad som bör ses. Lite av en expert är jag :D

Postat av: Ch

Elin: Jag vet inte hur länge. Ett år kanske. Beror på hur mycket pengar vi tjänar antar jag. =p

2009-05-18 @ 21:04:02
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback