Dagens varning!

"Svettigt? Så avslöjar kroppen om du är sjuk
Öronvax, Svett, Näsblod – det kan vara dåliga tecken."

Dagens skrämseldos från
aftonbladet. Jag som alltid trott att näsblod var ett sjukt bra tecken... O_o Som Farad säger. "Jag trodde Sverige var ett bra land, nu vet jag ingenting!".

Igår var det så sjukt fint väder att jag sköt upp mitt tentaplugg en dag och det var nice. Very nice. Låg ute på en filt och lyssnade på youtubeklipp och solade istället. Ibland är det lite vad man behöver, men idag blir det Matte 4 hela dagen. Mmm... Fler flervariabelanalyser. Men det ska nog gå bra när man väl börjat. Kanske. Vi får se. Går det inte så går det inte bara, svårare än så är det väl inte.

Lite mer Fred and Friends kanske? Jaa, lite mer Fred and Friends. Det är typ enda anledningen man ångrar lite i ena fingret att man böt från produktdesign. Men å andra sidan skulle jag nog aldrig någonsin få ett jobb där, så det är lite skit samma ändå!


Fingerfood, för de där små mingelförrätterna
så att man även kan hålla sitt glas och mingla samtidigt.



En retrolur att koppla in i mobilen.


Revenge CD! Hämnas på dina grannar!
Skivan innehåller dessa ljudspår:
1) Drill;
2) Party (At Least 200 People);

3) Orgasm (Outstanding);
4) Train;
5) Drum (Played by a Child);
6) Inhuman Screams;
7) Walking (High Heels);
8) Domestic Squabble;
9) Doors Banging;
10) Bowling;
11) Unhappy Dog;
12) Practicing Scales (Violin);
13) Traffic Jam;
14) Garbage Truck;
15) Newborn;
16) Phone Ringing;
17) Ball Game;
18) Pigeons;
19) Spring Cleaning; and
20) Cock-a-Doodle-Doo!

Kommer även med ett par öronproppar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, skivan var ju klockren! Vill ha!



Retroluren var het i Australien, ångrar lite smått att jag inte köpte nån.

Postat av: Ch

Elin: Skivan finns faktiskt att ladda ner på Piratebay.org om man är sugen. ;) Hehe, de är fan snygga. =) Du, du vill inte tillbaka dit nästa år med mig och Per? =P

2009-05-17 @ 03:57:46
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback