Göttig helg

Det var det minsann! Fint med grillning, bra konserter, vackra damer, öl, kalasande... Mmm... Gillar sommaren indeed. Tänkte bara ge lite livstecken såhär i tenta-p. Börjar nästan glida in i lugnet nu. Bara jag klarar kemin imorrn så är jag nöjd. Matten ska inte vara några problem. Det är ju liksom... Matte. Det är det jag gör. Bara det inte blir en mongotenta. De kommer lite då och då. Men det är KAL som ska göra den, så tror inte det. Hoppas inte det.

391 dagar till launch och har fortfarande inte börjat planera. Det känns ändå stabilt. =P

Dagens Fred & Friends:


Ball vinöppnare för klättare?


Ny när myggen äntligen är här igen så
kan ju en stylish flygsmälla vara bra.


En öppnare som är mer inbyggd i bältet liksom.
Beer Belly heter det. Nice.


Ett hattrick i öppnare. Det här är också ett
underlägg och en spill-fläck. OOPS!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sorry, det har blivit lite dåligt med kommenterandet. Det stannade liksom av när jag var utomlands i två månader, och har inte riktigt kommit igång än. Men nu såå. Jag kommer ändå inte ha så mycket att göra i sommar, tror jag :)

2009-05-29 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback