Klubbor

Gjorde till sist slag i saken. Nu har jag ju haft helskägg så sjukt länge att alla andra också börjat ha det och då har det ju tappat lite av charmen. Getskägg provade jag i gymnasiet och i lumpen så det nya, eftersom mustasch inte är att tänka på, blev ett par jätteklubbor. Först fegade jag lite med att bara snagga bort övrigt oönskat hår, men sen blev det kortare och kortare och idag tog jag steget och tog fram hyveln. Jag har inte rakat min haka och min läpp på en bit över två år, senaste var nog R-festen i mars 2007, och innan det var det väl efter att jag var Lemmy sommarfesten 05 eller 06. Det är sjukt obehagligt att raka sig med hyvel. Jag tycker ICKE om det. Men resultatet blev ändå helt ok till slut, även om jag är sjukligt symmetriberoende (vill t.ex. ha alla kryddor i kryddhyllan med etiketten utåt) så fick jag till slut inse att förmodligen ingen kommer att märka att det inte är exakt likadant på båda sidorna. Och hur ser det då ut? Ja, ungefär såhär:



Och så dagens Fred and Friends:


Skedar med inbygda fjädrar för
bättre matkrigsegenskaper!


Dinnersaurs för de allra minsta.


Och för de lite större, en slevkudde för att
 örhindra kladd på bänken när den inte används.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! Men då har jag ju en thing för polisonger också :P Kan vi inte få en profilbild?

Postat av: Ch

Emma: Kanske i framtiden. Vill ju inte att tanterna där ute i stugorna ska bli helvilda av för mycket polisong på en gång. =P

2009-05-12 @ 16:12:38
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Pelin

Tanterna går igång all over detta avlånga land. Men då har ju jag liksom Emma en svaghet för pollisar:P

2009-05-14 @ 23:03:50
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ch

Pelin: Jag vet. Det var dig jag menade med "tanter". Vill ju inte att du ska svämma över hela Skåne. ;)

=P

2009-05-14 @ 23:47:56
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback