Mr. Magic Eyes

Det är tydligen jag. Sjukt långa ögonfransar kan vara både en gåva och en förbannelse antar jag. =P

Vad har hänt på sistone då? Ja, skitmycket. Uppsala var great. Upp vid 9-10, åt frukost, öltältet öppnade 11... Ja. Så var det. Båten blev jävla fin och bra, mycket tack vare våran egen frenchie, Nicolas Moral. Man blir som automatiskt rädd när en fransman har en kniv, men mest för att alla vet att fransmän inte kan göra något rätt så vi var rädda att han skulle höra något och kapitulera så snabbt av ren reflex att han högg sig i låret eller något, men icke! Här är en film på när våran lilla flotte (dock utan Turbos vingar) när den går över första fallet:


Nice! Och nu lite bilder jag haft liggande på skrivbordet som jag tänkte dela med mig av. Än en gång är det produkter från world wide Fred. Jag älskar dessa grejer!


Sjukt bra slev för oss som gillar
äta av smeten!


Sjukligt nice och retro väska.
Hade jag användt handväska hade
det varit en sådan här.


Hade jag någonsin behövt post its
som var på en post it-hållare, så
hade jag behövt den här.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade jag vetat att det varit jordens folkfest hade jag kommit och hejjat på, ju. Lite mer förhandsinformation nästa år tack, så man har chans att infinna sig!

Postat av: Ch

Elin: "Hade jag vetat"? Vem vet INTE att valborg i Uppsala är som midsommar i Dalarna? Det är en av Sveriges största folkfester ju. =P

2009-05-07 @ 11:05:20
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Pelin

Men alltså hur gick det med din picknick???

2009-05-07 @ 22:05:42
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ch

Pelin: Men alltså det kanske bara är fint väder när jag är upptagen heeela dagarna. Så fort jag har lite tid över så regnar det. Sa i tisdags att "nu på torsdag och lördag kommer det vara fint, men på fredag och söndag kommer det regna". Hittills har jag haft rätt.

2009-05-08 @ 07:35:43
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu har du fått det hela om bakfoten. Valborg är inte bäst i Uppsala, Valborg är bäst där NI är. Men ni gör det ju så komplicerat för ni kan ju faan aldrig hålla er på samma ställe när det vankas! >_<



Och man sätter sig inte på en buss till Uppsala om man inte har någon där som tar emot en. Och det trodde jag inte att jag hade.



Touché! :P

2009-05-09 @ 22:03:41
Postat av: Ch

Elin: Det är ju sant iofs, även om det kommer från tjejen som missat ALLT de senaste två åren för att hon inte kunde hålla sig på rätt kontinent ens. =P



Sen skrev jag inte att det var bäst i Uppsala, för det tror jag inte, men jag skrev att det var STÖRST i Uppsala. Som midsommar i Dalarna. Tror knappast det är "bäst" ute i Näs, men det är alltid roligast om ni är med som sagt. ;)

2009-05-10 @ 12:57:55
URL: http://jero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback