No life!

Idag har jag och Josef sjungit E-Type fast med en modifierad kemi-text. "Go nooo life! I'm always in the library!" Tjohoo vad kul man kan ha. Det är typ det jag gjort idag, pluggat kemi. Sedan 8-ish imorse. Men men, man får hoppas att något sätter sig till på tisdag.

Det var planerat med en fantastisk picknick med Vrictoria också, god och nyttig (?!?), men ja... Det har vi tänkt ha två dagar den här veckan, gissa vilka två dagar det regnat? You got it!

Ikväll ska jag till Marcus i stan och grilla. Sen får vi se vad som händer. Kassan är som vanligt skral eftersom jag inte vågade vänta med att köpa biljett till P&L så något stort utsvävande är nog inte att förvänta. Den 20de varje månad är som enda dagen man saknar ett jobb liksom. Det var löningsdag på Ferruform.

Mer produkter från World Wide Fred som ligger och skräpar på skrivbordet, jag gillar färgen de sätter på inläggen:


En av många snygga iskubsformer de har.


En något äckligare varian, men också roligare.


Gin&Titonic är nog favoriten dock.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och förresten blir jag lika rädd varje gång jag hamnar på din profil och ser att du är 24, för om du är 24 måste jag snart också vara det! Och 24, det är ju typ så gammal som en storasyskon är... eller borde vara... fast... Aaaaaaaaaaaa!

Postat av: Ch

Elin: Hehe, ja jag vet. Det är rätt läskigt, men man får försöka göra barnsliga saker då och då så att det inte spårar ur. ;)

2009-05-10 @ 12:58:40
URL: http://jero.blogg.se/
Postat av: Erika

I know! Såna gitarrer har jag köpt till min bror i födelsedagspresent, dom är så sjukt snygga!

Om även du tycker att dom är snygga, så kan det ju inte slå fel! :)

2009-05-11 @ 10:39:00
URL: http://eriikan.blogg.se/
Postat av: Ch

Erika: Nej jag menar det. Jag har ju ändå gått en produktdesignsinriktning en gång i tiden. =P

2009-05-11 @ 17:50:55
URL: http://jero,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback